top of page

新娘化妝髮型SET頭好多PACKAGE點揀 價錢好貴⋯⋯

好多準新娘都會呻

「結婚真係好貴呀!」

「MUA 嘅PACKAGE好多款 真係唔知點揀好?」等等⋯⋯

如果想知多啲關於新娘化妝嘅費用點計 同埋點可以smart哋慳啲錢

咁就要睇落去啦↓↓↓↓↓

 

新娘化妝師(簡稱MUA)顧名思義就係幫新娘化妝嘅化妝師啦

市面上Big Day嘅MAKEUP PACKAGE有好多種

但由於真係有太多選擇

反而容易有花多眼亂 唔知點揀嘅感覺

但簡單啲嚟講 其實可以分為以下幾種

分別係

  • 「全天貼身新娘造型設計」(15小時)

  • 「新娘註冊+午宴造型設計」(4小時)

  • 「新娘註冊+晚宴造型設計」(2+6小時)

  • 「出門 /註冊 /晚宴造型設計」(2小時)

我會以下面呢個流程(同一日內完成)作為例子

接新娘> 過男家 > 午宴 即日回門 > 外影 酒店註冊 > 補斟茶 >迎賓 > 晚宴

★如果以上流程你全部都會做(紅色綠色紫色

我會建議你揀

「全天貼身新娘造型設計」(15小時)

★如果以上流程 你係去到午宴就完成(紅色

我會建議你揀

「新娘註冊+午宴造型設計」(4小時)

★如果以上流程 你係朝早出門 晏晝休息 夜晚宴客(紅色紫色

咁我會建議你揀

「新娘註冊+午宴造型設計」(2+6小時)

★如果你話你係一切從簡

淨係簽紙再同屋企人食飯

咁我會建議你揀

「出門 /註冊 /晚宴造型設計」(2小時)

★如果以上4種情况你都唔適合

咁我會建議你問下MUA OT係咩價錢

咁就可以用最接近你需要嘅PACKAGE價錢

再加返OT嘅價錢

去度身訂做你自己嘅PACKAGE

 

唔知大家睇完之後

有冇清晰咗 自己應該揀邊一種新娘化妝服務呢

希望幫到大家啦~

如果各位B2B對以上嘅PACKAGE有疑問

或都想查詢返價錢

可以FB Inbox或者 E-mail俾我啦

---------------------------------溫馨提示-----------------------------

由於新娘化妝嘅工作時間比較長,未必可以即時更新網站

如果想知道更多我哋嘅消息 以及 新娘造型分享及資訊

就俾個LIKE 同 追蹤 我哋嘅 FB專頁啦❤❤


Recent Posts
Archive
bottom of page