top of page

可愛感新娘造型

新娘化妝造型設計: STARLITE Makeup & Hairdo

 

發現咗好多個樣QQ 哋嘅女仔,都會選擇留齊陰

但問返佢哋點解留齊陰,不約而同都係因為自覺係「包包面」

不禁講一句:女仔真係對自己要求好高呀~

一般試妝前或試妝後,化妝師都會建議準親娘盡量留長返啲瀏海

始終可以試多啲唔同嘅造型~

但如果真係好想Keep住齊陰嘅話 其實都可以㗎

不過~

髮色方面我會建議染返淺少少嘅

咁就可以做返啲多層次感嘅髮型啦

靚嘅髮色 成個Look都會好唔同㗎

線條會好出~好靚~

我相信以自己最有自信嘅狀態去面對各種場合

做任何事都會事半功倍~

如果想Keep住齊陰嘅準新娘

可以參考下呢個髮型㗎

多謝Aiko咁鐘意我幫佢化嘅妝

識到你真係好開心~

---------------------------------溫馨提示-----------------------------

由於新娘化妝嘅工作時間比較長,未必可以即時更新網站

如果想知道更多我哋嘅消息 以及 新娘造型分享及資訊

就俾個LIKE 同 追蹤 我哋嘅 FB專頁啦❤❤

Recent Posts
Archive
bottom of page