top of page

年輕感的新娘妝容及髮型


 

新娘造型設計: STARLITE Makeup & Hairdo

飾物: 珍珠頸鏈 及 珍珠小髮簪

 

初見Katie就覺得佢好有氣質,皮膚嘅狀態亦都唔錯

但傾傾下先知 原來佢試過因為壓力太大,有段時間狂爆瘡

好彩嘅係冇咩點留暗瘡印咋

Katie聽到好謙咁同我講話:"唔係呀 呢度有印呀 呢度又有"

我聽到不禁笑咗出嚟:"個印細到我都睇唔到呀~"

真係一個好可愛嘅女仔

由於Katie本身冇咩點化開妝

而佢亦偏向鐘意清少少嘅妝

所以今次呢個妝容會重點係清透 貼薄 同埋調整眼型

雖然拍攝日十分炎熱

但主角們同攝影師都好nice

返到屋企仲收到Katie同Wally嘅型男美女自拍照(好想擺出嚟~)

仲有MSG話好鐘意個眼妝~

大概呢啲就係我所追求嘅滿足感吧~

各位準新娘 記住對自己 多一點嘅信心 少一點嘅壓力呀

心情真係會直接影響皮膚嘅狀態

而皮膚嘅狀態又係一個令底妝更貼嘅重要因素

題外話: 真心覺得Katie 好似心穎BB 哈哈

SWEET COUPLE & NICE WORKING DAY

---------------------------------溫馨提示-----------------------------

由於新娘化妝嘅工作時間比較長,未必可以即時更新網站

如果想知道更多我哋嘅消息 以及 新娘造型分享及資訊

就俾個LIKE 同 追蹤 我哋嘅 FB專頁啦❤❤

Recent Posts
Archive
bottom of page